Hogyan növeli a céges blog írás a weboldalad forgalmát?

Tudtad, hogy a fogyasztók nagyobb eséllyel vásárolnak egy olyan webshoptól, vagy rendelnek meg szolgáltatást egy olyan weboldalról, amelynek vannak informatív cikkei, megjelenései?
Hogyan növeli a céges blog írás a weboldalad forgalmát?

A céges blog írás ma már kihagyhatatlan a legtöbb iparágban

Az aktívan blogolóknak általában dupla, tripla annyi bejövő linkjük lehet, mint azoknak, amelyek nem - ami azt jelenti, hogy nagyobb és releváns forgalmat kapnak a keresőktől.

Amint láthatja, az üzleti blogolás fontos része a vállalat online marketing és SEO stratégiájának.De nézzük meg pontosan, miben is segíthet egy jól megírt cikk:

  1. Növeli a vállalat online láthatóságát a keresőoptimalizálás (SEO) révén

  2. A vállalkozást saját szakterületének szakértőjeként pozícionálja

  3. Nagyobb eléréseket hoz

  4. Hiteles, egyedi hang a potenciális fogyasztók számára

  5. Brandet erősít - márka ismertségének és elismertségét támogatja.

Hogyan lehet hatékony üzleti blogolási témákat találni?

Ha a tartalommarketing része a digitális marketing stratégiájának, akkor az egyik legfontosabb, bár nem a legkönnyebb feladat lehet az új témák megtalálása és folyamatos kidolgozása .

Tisztában kell lenni a trendekkel, azzal, hogy mi foglalkoztatja, mi érdekli a célpiacot. Ezek lehetnek néha nagyon egyszerű dolgok, vagy például listákba szedett útmutatók, netán termékösszehasonlítások is. Ne feledd, az egyszerű, csak neked az, ő most all róla talán először.

Az új blogcikkek előállításának első lépése az ötletelés.

Minden hónapban szánjon rá időt, és ne féljen a kollégájától segítséget kérni, ha friss ötletekre van szüksége.A legjobb, ha van ügyfélszolgálat a cégnél. Az ott bejövő kérdésekből sok minden kirajzolódik. Legyen mindig kéznél a jegyzet.

Hozz létre egy szerkesztői naptárat, amely világosan megfogalmazza üzleti blogolás stratégiai irányát, az ezzel kapcsolatos ötleteidet.

Ha jönnek új termékek, ha a cég részt vesz eseményeken, ha tart oktatást, vagy olyan díjat kapott, ami emeli a hírnevét, érdemes beletenni. Az a lényeg, hogy bizalmat erősítsünk!

Még mindig nem jutott eszébe semmi?

A netes keresések az üzleti blogolás másik nagy forrásai. Íme néhány további lehetőség inspirációhoz. A keresési kifejezések monitorozásából szépen kirajzolódik, mire kíváncsiak az emberek az adott területtel, áruval, vagy eseménnyel kapcsolatban.

Rendszeres kulcsszókutatás, témavadászat

Nézze meg webhelye elemzését, hogy mely bejegyzések voltak népszerűek; és írja meg a témát újból, ás szempontok alapján! Kombináljon néhány régebbi bejegyzést egy új cikk létrehozásához (megjegyzés: mindenképpen töröld és irányítsd át a régi bejegyzéseket a seo miatt) Ha wordpress oldalad van, erres ok jó plugin létezik, így nem lesz nagy munkád vele.

Állíts be egy Google Alert- et ipari kulcsszavakkal, majd figyeld a megjelenő tartalmakat címsorokat. Ezt arra is felhasználhatod, hogy több cikket összefoglaló, vagy listázós típusú posztokká állíts össze. Nem mellesleg, látod, hogy a konkurensek merre és mit publikálnak.

A blogposztok formátuma is eltérő lehet, meg kell nézni, hogy az adott területen milyen típusú cikkek vannak. Ki kell nyitni a keresőt és beleolvasni a top tartalmakba. Ezt azt is jelenti, hogy az algoritmus olyan típusú cikkeket díjaz, így ne is nagyon akarj mást.

Lehet listás bejegyzés, ahol szó szerint felsorolsz egy hasznos ötleteket vagy tippeket az olvasók számára. Ez az egyik legnépszerűbb forma főleg a kezdő felhasználóid, vevőid fogják szeretni.

Lehet oktató tartalom: a következő bejegyzésben írhatsz egy „hogyan kell” vagy „csináld magad házilag” cikket, amely bemutatja a lehetőségeket, tippeket és trükköket.

Lehetnek véleménycikkeid is - ez nem könnyű műfaj, de hozhat nagyobb eléréseket, különösen akkor, ha megosztó témát találsz.Ekkor a stílust te állítod be magadnak, nincsenek formai korlátaid, de azért mutasd meg előtte másoknak.

Írhatsz interjú típusú cikket is: megkérdezheted a cég vezetőit vagy alkalmazottait is, ahogy ezt egy klasszikus újságíró tenné eg PR cikkhez.

Blog írás külsős blogger bevonásával

Ami a lényeg: igazat és hitelesen írj, publikálj rendszeresen. Ha pedig elunod, vagy nincs rá kapacitás, a céges blogírás, a PR cikkírás könnyedén kiszervezhető.

Kapcsolódó cikkek

Mennyiért veszi az e-on az áramot 2022-ben?

Mennyiért veszi az e-on az áramot 2022-ben?

És egyáltalán, miért fontos, hogy mennyit fizet az e-on az áramért?

A bérgyártás lehetősége egy palackozóüzemben

A bérgyártás lehetősége egy palackozóüzemben

A bérgyártás egyre népszerűbb megoldás a gyártóiparban, különösen az italgyártás területén. De mi is pontosan a bérgyártás, kik számára jelenthet előnyös megoldást, valamint mikor érdemes igénybe venni ezt a szolgáltatást?

Mitől lesz sikeres egy podcast?

Mitől lesz sikeres egy podcast?

Az utóbbi években robbanásszerűen megnőtt a podcastok népszerűsége.